Nur Atirah

Tuesday, 22 November 2011

mulut vs hati .

hai .. ari ni aq saje je nak menaip entry ni . knape ? ntah , sbab suke2 kot .. atau pun sbb nak share smething ?? huhhhh , no komen .. haaaa , ari ni klas aq full dr pagi smpai ke mlam .. ptg pon ade koko .. mlas btol nak g .. msti kne aim kat cikgu hafiz tuh .. hahaha ..

okeyh , aq nak tnye ckit lah .. ni pon soalan lecturer MGT aq tdi lahh (puan azzura) .. dia tnye satu class >>

"perempuan .... mulut nye di mana ?"

dah dgr soalan yang plik tu , ktorang pun pk lah .. ade yang kate kat " kat mulut lah " ..  ade gak lah jwapan yang kelakar di dngar .. okey , agak nye da tgk muke ktowang yang terpinga2 memikirkan jwapan , puan azzura pun cakap lah ... 

"perempuan mulut nya di HATI .. 
sbb walaupun seseorang wanita tu kate dia tak nak , tapi dalam hatinya lain "

yang perempuan pon tersyum2 lah mereka .. dan si lelaki pulak berkata2 lah mereka .. soooooo , ape makne nye ??? tak tau diam . da tau , ape lagi ? terutama kpd kawan saya tuh . bergembira lah kamu ya .bye .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH