Nur Atirah

Saturday, 22 December 2012

yakin aku boleh .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


alhamdulillah , berakhir dah kelas bagi semester 3 ni . now , kena berdepan dengan final pulak . satu cabaran yang amat besar bagi aku . boleh ke aku ? dah bersedia ke aku ? sedia atau tidak , final exam tu memang kena amik la kan .


kenapa aku confident ni ? no , no , no , bukan la confident giler2 yang aku bole buat . tapi selagi aku masih berusaha , aku yakin , aku boleh . betul tak ? kejayaaan tu tak datang dengan sendiri . mana ade duet nak datang bergolek kat kite kalau kita tak keluarkan setitik peluh pon . berkorban apa sajaaa .ceh cehhh . hehe



tapi disebalik keyakinan aku ni , ade jugak rasa rapuh . dengan tanggungjawab yang aku bawa selama ni . bukan setakat belajar . ade benda lain yang merunsingkan hati aku ni . mampu ke aku hadapi sendiri ? no , actually aku ade mak , adik2 . plus rakan2 yang disamping aku . bezanya cuma mereka tahu atau tidak je .


tapi just follow the flow . even sakit pon , mesti ade jalan penyelesaian kan . and yakin boleh la tirahhhh !!! mana ada benda senang . semua perlukan pengorbanan . tak kira besar atau kecik , semangat perlu ade . okeee . tenangkan hati . berdoa , mohon pada Allah permudahkan jalan untuk kau . Insyaallah semua oke .


Sekiann ...


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH