Nur Atirah

Tuesday, 30 July 2013

thanks to Mr.Simple.

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


haa , hari ni berterima kasih sangat2 pada Mr.Simple tira . sebab dia banyak tolong tira hari ni . Mr.Simple yang sangat baik hati ni dah hantar tira dengan wan tira pergi kat masjid sungai kelamah tu . sebab mak tira dapat bantuan dari jabatan agama islam .
hm , yang bagi idea mak Mr.Simple tu lah . alih2 masa surat tu sampai , mak dia ade kat umah tira . so mak dia yang suruh Mr.Simple ni hanta kan . *dalam hati gembira sebab ade orang nak bwakkan* 
and , petang pulak teman tira pergi beli barang nak buat kuih raya ! haha . dah nak dekat raya ni lah baru terhegeh2 nak buat , cari bahan la bagai . memula tu ingat nak p mydin kat jasin tu . tapi tetibe petang tadi tira tak bape nak sihat . malas nak g jejauh . tira cakap g gmart kat gemas tu jee .
hmm , anyways , thanks to Mr.Simple . 

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Ramadhan Giveaway by ZZ

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



SINI

Tag :-
I

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Pre Raya GiveAway By Adam Faiz

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


klik banner okeh :)

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Promosi Powerbank 20,000mAH !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



RM98 + free postage !
sabah sarawak + rm7
PM tira cepat !
017-6210861

**limited ! selagi stok masih ada :)

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH