Nur Atirah

Monday, 24 February 2014

Segmen Saya Nak Tudung Syria Superb



!Assalamualaikum!




Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Serban, kopiah masih elok

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


Sungai Petani: Kerja penggalian 11 kubur di pekarangan Masjid Jamek Al-Abidi, Simpang Tiga Pasir di Merbok, dekat sini, semalam, menemui serban dan kopiah putih dalam keadaan masih elok walaupun sudah tertanam sejak 22 tahun lalu.
Kecuali kopiah yang hanya terkoyak sedikit di bahagian atas, serban itu masih tidak terjejas dan melilit dalam bentuk asal.
Penemuan itu terhasil apabila Pejabat Agama Daerah Kuala Muda (PADKM) diketuai Sheikh Radzi Abdul Mutalib memantau kerja penggalian semula kubur berkenaan untuk dikebumikan di tanah perkuburan lain di dalam masjid berkenaan, sekali gus memberi laluan kepada pembesarannya.

Serban dan kopiah itu milik Allahyarham Shamsudin Abas yang meninggal dunia ketika berusia lebih 80 tahun pada 1992 dan dikebumikan di masjid itu yang dibina pada 1942.
Foto
AHLI Jawatankuasa masjid menggali semula kubur di pekarangan Masjid Jamek Al-Abidi, semalam.

Cucu ketujuhnya, Rohana Shamsudin, 48, berkata, arwah datuknya dikebumikan bersama serban dan kopiah selepas sakit tua selama dua bulan.


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Sibuk nak awek sabah

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

Gadis gadis sabah , ni ade jejaka negeri sembilan nak kenal kenal dengan awak . Hehe . Adik tira ni haa , kalau cakap je , sibuk nak awek sabah . Dah aim dah . Sabah poie ehh .

Tak tau lah die bergurau ke ape kan . Hehe . Beria nak g sabah kott . Yela , tira kan duduk negeri sembilan . Dia pulak nak bini sabah . Jauhhh tuu . Hehe .

Adoi la adik den sorang ni . Dah la dia sorang je adik laki . Special sikit . Sayang lebih la kan . 


peminat tegar chelsea 

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH