Nur Atirah

Friday, 3 August 2012

RAMADHAN 14 : ALHAMDULILLAH .

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !



pertama sekali tira nak cakap alhamdulillah . syukur padaMU YaAllah . seperti yang tira cakap semalam , SINI , keputusan exam tira keluar hari ni . semuanya dah terbongkar sudahh . hehe . lega . syukurrr .


haa , itu lah hasil daripada usaha tira untuk semester kedua ni . alhamdulillah . takde repeat paper . dan puas hati sikit dengan result tu berbanding semester lepas . hee , tapi kalau tengok , BEL tira C . huuu , tira lemah sikit dengan subjek tu .


tapi ape2 pon , tira nak ucap terima kasih pada makk , ayah , adik2 , lecturer , kawan2 , dan semua yang bagi semangat kat tira . MUUAHH . 



p/s : ade sape2 nak belanje tira tak ?
hehe
^,^

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

RAMADHAN 14 : PESAN CIKGU ...

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !




haha , lantak kau la jang oii ..

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Gempak Giveaway Hari Raya by Amercorner.Com

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !





Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Segmen Lokman : Saya Blogger Dari UiTM Bandaraya Melaka

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !




yihuu , tira tag ,

http://sallyyatiey2494.blogspot.com/

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

SEGMEN UP FOLLOWER BY IEKA FARHANA

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !



tag .

http://loves313.blogspot.com

http://sunnyxandra.blogspot.com

http://sayadanblog-sheyr.blogspot.com/


720 and 80

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH