Nur Atirah

Friday, 22 February 2013

percubaan pertama


yihuuu . tak pernak buat pon sebelum ni . hari tu masa tengah blogwalking , ade blogger yang buat kek batik ni . terus tira p beli bahan2 then buat . kihkih . first time pon sedap woo . bak kate wan tira "kalau da buat semua sedap . jangan tak buat je" . peace.

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Arab Atau Mandarin

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



see , nampak tak sebesar besar gedabak tira letak question mark disitu ? hee . btw , tira tengah konfius ni . anda bisa tolong . tolong bagi pendapat .


semester 4 ni tira ade subjek third language . so , bagi student accounting hanya dibenarkan 2 pilihan . sama ada arab atau mandarin . hmm , kalau nak ekotkan hati , memang la nak amik mandarin kan . sebab ape ? sebab nak jugak belajar bahasa cina ni . kan seronok . hihi


tapi bila difikir fikirkan , asas mandarin ZERO ! then nak belajar dalam masa 3bulan then , final . fuu , tak boleh jadi tu . kena jugak fikirkan panjang2 . so , terasa la nak amik arab . maybe la senang sikit . asas komfirm la ade kan . 


so , camne eahh? * tapi tira dah daftar untuk arab . kihkih . still ade masa nk fikir .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Misi Bloglist By Cik Zara

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



sini

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Segmen : Hello Blogger Mesra 2013 By Cik Mira

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

sini

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

NT | Mini GA Topup RM30

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

sini

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Segmen: Follow Sambil Tutup Mata By Lia Abdillah

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



sini

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

saya nak header doodle part 1.

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

http://dyshasahhir.blogspot.com/

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Selesai sudah satu tanggungjawab

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


penat dan letih . fuuu , gase macam tak terangkat kaki ni ha . ngensot jee kalau nak g mana2 . kihkih . *cite tipu . lalala~

hee , pagi tadi bawak mak pegi bank . kad bank mak dah tak boleh guna , so kena tuka baru . naseb baik senang je tadi . bila cakap kat wan , alhamdulillah naseb baik senang je . yela , mak dah la susah nk jalan . kadang2 pegawai bank ni byk songeh plak . itulah , inilah . wan kate , dah buat suma senang , nak bawak mak ni yang susah .

mak kan susah jalan . so nak harapkan adik2 , diorang semua sekolah . nak tunggu cuti , sabtu ahad mana ade bank bukak . sementara tira tak balik melaka lagi , tira tolong la mak . kan senang . hehe . dah selesai singgah plak kedai . beli periuk belanga suma . HAHA . keje wan tira .

sampai umah tengok adik2 dah balik . tira terus masak . sardin je pon . tak sempat beli ikan tadi . haha . adik2 dah mengadu lapar . habis masak , makan . baru sekarang dapat rehat . selesai satu tanggungjawab . now , nak relaxkan badan . BABAI .




Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH