Nur Atirah

Saturday, 12 October 2013

Hanya kerana ROKOK !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


okey , ni cite petang tadi lah eah . masa tira nak pergi jogging dengan adik2 . almaklum biasa budak2 kampung , bilah dah petang je , buat ronda tanpa gaji . meround satu kampung ni haa . baru je lekuar dari pintu pagar rumah , terserempak pulak dengan kawan sekolah dulu . tira tahan dia .

Safarizam namanya . niat tira nak tanya dia , ade bola tampar ke tidak . sebab tira nak pinjam untuk cuti ni . nak buat latihan sendiri . kat belakang dia tu , ade budak laki sorang . bawah kitorang setahun . MasyaAllah . bila dah terkerling sekali tu , sungguh tira tak pandang dah dia .

dalam hati , kerana rokok semata-mata . bibir da hitam . nak pulak cakap dengan tira . memang tira tak pandang lah . bukan ape . tira memang tak suka laki merokok . dah ler tira ni semput . tapi dah terang2 merokok tu tak bagus . ape , rumah dia takde cermin ke nak tengok bibir dia yang hitam tu . grrr .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

GA October by Emas Putih

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



Hadiah :
Top Referral : Cash RM50 dan 40 hadiah untuk dimenangi



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1st Giveaway by Miss Fluffy

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Mini Giveaway by Afifah Anuar

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Key Chain Giveaway by Ikhwan Yusuff

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Segmen TOPUP 24 Jam Aku Jejari Comel

Assalamualaikum .
Apa Khabar !




Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH