Nur Atirah

Saturday, 10 December 2011

dear friends ...

assalamualaikum .. hye and selamat pagi .. haha , mate masih blom ngntok lg .. dan trpk plak nk menaip entry ni . oke , aq shat jerk .. ye ke ? ye lah , mane skit pe2 , dmam pun tak .. apeplan tok hari ni ? dgn lah ulangi smula perbuatan yg buruk2 smalam ea . hehe .. biarkan yg berlalu itu pergi , dan kepada kamu semua 


lapangkan dada , ikhlaskan hati , teguhkan iman , tgkatkan keyakinan . buang sgala kpdihan yg lalu , lupakan sgala kisah silam yg mgguris hati . bina keyakinan yg baru . oke , kawan2 .. aq nak brhujah skit psal kwan .. ape makne kawan tu pada kamu ? is friend important to you ? bg aq , kawan penting untuk aq . why ? bcoz I can not describe how my life will going to be ok without my friend at my side. mungkin  ini bley mggmbarkan hubungan persabahatan di hati saya .


You took my hand and showed me the way, 
when I was blinded by unfortunate fate.
You took my hand and prayed with me, 
while my troubles quickly faded away.
You took my hand and dried my tears, 
when I cried over it all.
You took my hand and helped me understand, 
when I questioned our almighty one.
You took my hand and made me promise, 
I’d never walk alone again.
You took my hand and mended my friendship, 
when I was too stubborn to say anything.
You took my hand and made me laugh, 
when we remembered our funny mistakes.
You took my hand and made me see, 
that God has a special plan for me.
Now take my hand and never let go, 
because our friendship means more than you’ll ever know 


sebesar mane kamu sygkan mereka ? pernah tak kamu rasa sakit apabila "kawan makan kawan" ? istilah tu senang je kalu nak ungkap tapi , mcm aq yg prnah alami sume tu , dapt tak bygkan cm ne rse nye ? .. yee , mgkin kisah tu da lame berlaku , tapi bler sebut tentang kawan , kngan tu sume akan dtg mnyapa wlau hnya sbntar .. dan nilai2 persabahatan yg ade dlam poem tu tdi , da tak de maknenye .. but i still have another friends .. Nur Syarina , Nurul Hidayah .. mungkin kngan itu msih berbekas lg di hati mereka sperti hati aq .. we are friends forever . :) syg korang . :)

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH