Nur Atirah

Tuesday, 21 February 2012

Contest Blog Paling Kemas

Assalamualaikum




kemas ke blog tira ? hehe , takpe , biarlah cik aimi ni menilainye :) peace !

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Saya Join, Pasti Dapat Doodle

Assalamualaikum .
Hoolaaa . 





haa , segmen kali ni best woo . hee :) sape2 je join . pasti dapat doodle ! korang nak join ? okeyh , click sini . lepas tuh , senarai kan la butir2 yang diminta tu ye .. 


Nama Panggilan : tira
Url belog : http://itsmetira.blogspot.com
Negeri Kelahiran : Melaka
Warna favourite : Hijau :)


kat sini tira tag cikmi , lyne , pait  . join la ! hehe

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

comel nyee !!

Assalamualaikum ..
Hoolaaa ! ^.^



nak terus terang je ni , tak nak merapu meraban lagi , hee .. tira just nk bagi tahu je yang tira da dapat hadiah dari Mini GA dari blogger Shag Comot niyh .. haa , kalau nak tau tira menang ape , jom tinjau !


MINI FAN


haa , ni lah dia .. comel kan ! hee , suke ! suke ! terima kasih kepada Shag Comot . hadiah ni selamat sampai pada tira pada jam 12.35 tengah hari tadi .


haa , kalau nak tau serba sedikit tentang dia ni , jom terjah blog dia .. SINI . pssstt , jangan lupa follow ye :)

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH