Nur Atirah

Saturday, 3 December 2011

DINNER MEBA

ASSALAMUALAIKUM ... shat tak ?? aq pon shat gak , hehe .. k , hari ni nak kongsi skit .. psal mlam tadi .. aq ade attend satu event ni .. akak2 ngn abg2 senior la yg wat .. mule2 tu mmg gase taknak g pon sbb kne byar RM50 .. banyak oooooo .. melayang duet aq .. haha .. tapi , dsbabkan terpakse , g je lah kan .. tapi bler da g , sronak plak an .. siap ade kad jemputan g .. huhu , exclusive .. >>


alamak , kabur plak name tetamu tuhh , hehe .. tapi tak pe lah .. kad ni aq smpan tok jadi knangan .. emm , sweet memory .. mcm2 la aktiviti yg ade mlam tu .. sronok . dtg2 je pon dapt coklat . nak tgk ? hehe ..


haaa , nmpak mcm sdap kan ? hehe .. terliur tgk .. keh keh .. prot pn lapa .. tak saba nak mkn lah katekan .. makanan pn ley than la .. org kate amik byk2 , sbb da byar mahal . mule2 mmg pk camtu pon .. haha . tapi aq tak mau la , hehe , amik je byk tapi membazir tak gune gak . 



haaa , ni la mkanan aq .. yg rase nye mampu di makan .. haha , sbenar nye byk gak lauk yg ade g , ikan , udang , ayam , n ade lagi lah .. yg terkilan nye , tak pat mkan udang , da la bsar2 udang nye , hehe .. bkan sbb pe , aq jadi takot + fobia gn udang dsbabkan cite yg dulu .... haha .. klaka kan .. oke lah , tak nak cite pnjg .. 














thats all ... bye2 .. 

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH