Nur Atirah

Saturday, 1 February 2014

Harapan Berkecai.

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


dari dulu tunggu dia . Tak sabar nak dengar berita gembira tu . Tapi sekarang baru tau dia tak sama dengan tiraa . huaaa . 

ni kes kawan tira la dapat sambung degree dekat Uitm Shah Alam . Tira mengharap sangat Dayah dapat sambung degree dekat tempat tira .. Nanti boleh duduk rumah sama sama . Balik rumah sama sama . 

Hancur berkecai harapan gua . Hmm . Ade sebab kenapa tira nak kan semua tu . Macam mana sekarang nieeeeeee ??? Helpp .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Padah tamak 50sen

Assalamualaikum .
Apa Khabar !




kes peniaga peniaga naik kan harga topup lebih dari nilai sebenar . Hmm , macam tu la peniaga sekarang . Semua benda mesti nak untung lebih . Even topup pun naikkan harga jugak . Selalunya tira jumpa cas 20sen je . And kadang kadang ade jugak 50sen tu .

Kan tak pasal pasal dah kena . Tira pun meniaga juga topup ni . Tapi sejak setahun meniaga , tak pernah minta cas . Kawan kawan ade tanya jugak , kenapa tak buat cas pada orang . Bagi tira biarlah kita dapat untung not for the expense of other person .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH