Nur Atirah

Saturday, 1 February 2014

Padah tamak 50sen

Assalamualaikum .
Apa Khabar !




kes peniaga peniaga naik kan harga topup lebih dari nilai sebenar . Hmm , macam tu la peniaga sekarang . Semua benda mesti nak untung lebih . Even topup pun naikkan harga jugak . Selalunya tira jumpa cas 20sen je . And kadang kadang ade jugak 50sen tu .

Kan tak pasal pasal dah kena . Tira pun meniaga juga topup ni . Tapi sejak setahun meniaga , tak pernah minta cas . Kawan kawan ade tanya jugak , kenapa tak buat cas pada orang . Bagi tira biarlah kita dapat untung not for the expense of other person .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

timm_bill said...

takot sebb kena cas, skng ni online bnking jer..huhu..xde cas..

Zara Nurhaidah said...

mana2 pon dah mmg cas 50 sen.. huhu.. ~.~

SyamimiNazifa said...

betul tu , kita dapat topup tu cas nya tak tambah pun pada topup --"

munirah rahman said...

melampau sngt tu.

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH