Nur Atirah

Wednesday, 1 August 2012

RAMADHAN 12 : OHH SEDIHH NYEE ..

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !





kat rumah memang bosan ke ??

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

RAMADHAN 12 : OH MY IC !

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !


tira baru balik dari JPN gemas . buat ic tira yang hilang tu . tak tau ? meh bace dulu kat sini . SINI . haha . baru first time hilang la katekan . tak tau nak buat ape , sampai nak buat report dulu . bace sini . SINI . haha . jangan gelak . ape la pakcik polis tu kan . hehe .


haa , now , tira dah ade ic sementara . takde lah jadi PATI lg . haha . ade2 je tira ni . haa , nasib baik abg tu tira kenal . senang sikit keje tadi . hee , cepat je servis dia . al-maklom lahhhh , jiran kampung sebelahh . mula2 die kate kene bayar RM110 sebab denda . tapi kalau ade kad pelajar , boleh dapat diskaun 50% .


haa , mane la tira tau . tira nak buat ic je . bukan nak masuk kelas smpai kene bawak kad pelajar bagai . hehe . dah tu , apetah tira cakap2 , bodek2 , buat muke seposen , last2 dapat gak harga diskaun tu . haha . bagus , murah rezeki die nanti . THANK YOU ABG . hehe .


sekarang boleh la tira keluar g jalan2 . boleh beli barang dekat sini . dah ade ic lah katekan . muahahaha . kalau tak , terbatas pergerakan tira . risau jep . kok kene tahan kat jpj , ' dik , mntak ic dan lesen ' , haa , mane nak lari ? haha . lesen ade , kok dia cakap aku curi lesen orang lain plak . haha .



agak2 kalau tira buat ic macam ni untuk smentara ok tak ?
haha

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

‎Realfafau , Faizal B Ismail (FBI) n Real AG HOTFM terkena PanggilanHangit

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !



haha , selalu kite dengar diorang kenekan orang lain kan . ni jom kite dengar mereka plak yang terkene . muehehe .

>>  LINK

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

RAMADHAN 12 : RAHSIA RUKUN SOLAT

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !


klik ye kalau tak nampak 

banyak rahsia yang tersembunyi .
sesungguhnya ISLAM itu indah .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH