Nur Atirah

Tuesday, 20 March 2012

1st Giveaway Forever Young By Nazihah Hsn

Assalamualaikum .




forever young ? wahh , saya memang mude , hehe . agak perasan di situ . haha . oke , nak join , meh kat sini . 

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Barangan Garnier Untuk Direbut #1 by Pupel Liyana

Assalamualaikum .




wahh , terjojol kau tengok barang garnier tu , haha . mane tak nye , besa gedabak cik pupel ni tempek banner ni . hehe . tapi bagus jugak , tu lah satu cara untuk menarik minat orang untuk join dapatkan hadiah ni . kan , kan ?


haa , rase macam nak je produk ni . dulu , tira penah jugak pakai . tapi sekarang tak . kalau dapat pon , bagi adik , dia gune ! haha . nak jugak ? sini ye . >here<

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH