Nur Atirah

Monday, 22 July 2013

Jerebu lagi !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


macam mana yang korang tau , dalam berita pon dah keluar balik pasal jerebu ni . ish ish ish , entah lah . tak tau nak komen macam mana . alhamdulillah , sekarang tira dah ade kat kampung . bukan kat melaka . kat melaka nun , teruk rase nye jerebu tu . 


tira study kan kat uitm kampus bandar tu . masa jerebu part 1 dulu , dah teruk dah sampai tira sesak nafas la jugak . ni haa , ade lagi . yang paling tira kesian kat adik2 kecik tu haa . hmm . ni kat kampung ni haa , ade jugak sikit2 jerebu tuh . takde la nmpak sangat .

selamatkan kami . grr . pakai lah mask ye .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH