Nur Atirah

Wednesday, 3 October 2012

pergi tanpa alasan

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi

Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku luksikan cinta di hati tak terbatas lagi
Cinta yang dulu bersemi kini menjadi masa laluku
Hatiku hancur tiada berkeping bagaikan segelintir debu

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega


p/s : ni kalau kau pergi

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

nonsense

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


lama sangat biarkan blog tak update . sengaja ? ntah lah . hanya dapat published kan comment2 yane pending je . blogwalking pon kadang2 . mana mood berblogging aku ? mana semangat aku macam dulu ? ntah lah . bukan aku je yang masalah . ramai lagi . sakit , pening , semua pendam di perut ni . tak terluahh .


dan masa terdekat ni aku rasa lain . kenapa ? ada sesuatu yang aku simpan . nak marah , siapa lah aku . tapi , aku tak sangka plak dia buat macam tu . didepan aku senyum . di belakang aku fikirkan bende tu . kenapa weh ? 


perlu ke kau bukak semua tu . sedangkan aku sendiri dah ade intention sendiri bile bende tu perlu tersurat . now , bukan aku gelisah . tapi aku khuatir . aku tak sanggup . hak aku , biar aku uruskan . i know im not good as you . they always there when you need them .

menghitung waktu . 

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH