Nur Atirah

Wednesday, 3 October 2012

nonsense

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


lama sangat biarkan blog tak update . sengaja ? ntah lah . hanya dapat published kan comment2 yane pending je . blogwalking pon kadang2 . mana mood berblogging aku ? mana semangat aku macam dulu ? ntah lah . bukan aku je yang masalah . ramai lagi . sakit , pening , semua pendam di perut ni . tak terluahh .


dan masa terdekat ni aku rasa lain . kenapa ? ada sesuatu yang aku simpan . nak marah , siapa lah aku . tapi , aku tak sangka plak dia buat macam tu . didepan aku senyum . di belakang aku fikirkan bende tu . kenapa weh ? 


perlu ke kau bukak semua tu . sedangkan aku sendiri dah ade intention sendiri bile bende tu perlu tersurat . now , bukan aku gelisah . tapi aku khuatir . aku tak sanggup . hak aku , biar aku uruskan . i know im not good as you . they always there when you need them .

menghitung waktu . 

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH