Nur Atirah

Thursday, 5 July 2012

sukan sekolah tadi

Assalamualaikum .


yihuu , penat2 . baru je balik dari sekolah menengah tadi , haha , bekas sekolah tira lah tu . kenape tira pergi kesana ? ade lah saje nak tengok budak2 sukan . lari-lari , tarik tali , main pusing2 kerusi tu , macam2 lagi lah . sampai pon ade lah dlam pukol 10 gitu . 


then tira jumpe bekas2 cikgu yang mengajar tira dulu . wohhoo , seronok dapat jumpe diorang . sekali sekala la katekan . haa , wat mase sekarang tira ade dua orang adik kat sekolah menengah tu . sorang form 4 , sorang lagi form 3. sorang rumah hijau , sorang rumah biru . time tira sekolah dulu rumah hijau yang lead . haha . ramai yang terer2 la . now , tira tengok tadi, nun jauh tinggal kat belakang . hadoiii . kemon bebeh ! bhaha .


haa , yang tira dok nak cite ni pasal budak poyo ni . haha . cettt ! adik sendiri ngomong nya gitu . haha. jeles2~~ . tira pon tak paham kenapa tahun ni beria2 masuk acara itu , acara ni . power sangat lah kot . tapi badan kechik ! hehe . meh jom tengok belog dia jom . >>>> CIK HAMIZA . haa , amacam ? kenal tak ? cuba tengok gambar dia kat sidebar tira ni . poyo kan ? hehe . gurau je .


nasib baik lah cikgu had kan acara untuk sorang peserta . cuma boleh join 3 individu dan 2 berkumpulan . abis dah , cukup dah kuota budak ni amik .. dan yang bangga sikit tu , semua acara dia masuk tu , semua johan . muahaha , giler lah .






ape2 pun tahniah . muehehe
k bye !

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH