Nur Atirah

Tuesday, 26 March 2013

Artis korea Nyanyi lagu melayu

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


haa , korang boleh ke nak speaking bahasa lain ? sedangkan kadang2 kita nak cakap english pon tersasul2 , ni kan pulak kalau kita orang Melayu nak cakap korea . loghat dia pon bunyi tak betul . ye dok ?

hari ni , tira dapat tengok satu benda yang mengagumkan bagi tira . wahh , rase macam seronok je bila bangsa lain dapat belajar bahasa kita kan . hehe . tadi masa CTU ( hubungan etnik ) , kumpulan yang present bentang tentang budaya .


so , diorang lah tunjuk satu video ni dimana artis korea belajar atau nyanyi dalam bahasa melayu . comel sangat !! hehe . 2PM deabak !!



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH