Nur Atirah

Thursday, 20 September 2012

tira kena gugur taraf sebab tak bayar yuran ?

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


dah due tiga hari dah dok pening2 . pikir2 macam mana lah nak bayar yuran untuk smester ni . risau tersangatlah risau . takkan nak mintak duet mak pulak kan ? segannn . duet dalam bank pon ciput je . tak cukup . kawan2 tira yang senasib dengan tira pon gundah gulana .


haha , hari2 kami ni dok check penyata kat esila tuhhh . bila lah duet JPA ni nak masuk . yang dok risau nye ialah yuran ! last bayar yuran 21/09/2012 . makna nya esok lahhh ! aduh2 . habis lah tira kalau kena gugur taraf .


hee , TAPIIII , semua kerisauan tu dah berakhir . yihuuu !! duet dah masuk . alhamdulillahhh . tira suke sangat . tade nak risau2 lagi .so , tade lah ugutan2 kena gugur taraf . haha . lepas ni boleh ganti balik duet yang pinjam kat mak sebab nak bayar duet kolej ni . happy suda



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

Panduan mencari isteri

Assalamualaikum .
Apa Khabar !





so , nak isteri mana satu ?
mana satu jadi idaman ?
hehe .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH