Nur Atirah

Tuesday, 18 December 2012

ikhlas <-- perlu dinilai ke ?

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


dalam hati ni , rasa sentap je . amik hati ke aku ni ? baik hati ke ? sakit hati ke ? entah , ta tau . ta tau . tak pandai nak cakap . pandai menaip je . HAHA . kadang2 , bicara tanpa suara lagi senang terluah dari bercakap menggunakan suara . hati yang bercakap . tak perlu nak selindung . kan kan .


kalau satu benda kita buat ikhlas , perlu dinilai ke ? tak harap balasan pon . dan sememangnya diri aku macam tu . adekah sebab kamu pikir sebalik nya ? tapi ape ? ehhh , ilusi aku je ni . no , no , jangan fikir yang tak baik .


everything that i'd done , describe who i am . terpulang nak nilai macam mana . and now , simpan jauh2 rasa ni dulu . its okey for me . target for test and quiz for tomorrow . ehh , pagi ni lahh . haha . carik ilham nak study .


Sekian ....


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH