Nur Atirah

Tuesday, 18 December 2012

ikhlas <-- perlu dinilai ke ?

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


dalam hati ni , rasa sentap je . amik hati ke aku ni ? baik hati ke ? sakit hati ke ? entah , ta tau . ta tau . tak pandai nak cakap . pandai menaip je . HAHA . kadang2 , bicara tanpa suara lagi senang terluah dari bercakap menggunakan suara . hati yang bercakap . tak perlu nak selindung . kan kan .


kalau satu benda kita buat ikhlas , perlu dinilai ke ? tak harap balasan pon . dan sememangnya diri aku macam tu . adekah sebab kamu pikir sebalik nya ? tapi ape ? ehhh , ilusi aku je ni . no , no , jangan fikir yang tak baik .


everything that i'd done , describe who i am . terpulang nak nilai macam mana . and now , simpan jauh2 rasa ni dulu . its okey for me . target for test and quiz for tomorrow . ehh , pagi ni lahh . haha . carik ilham nak study .


Sekian ....


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

5 comments:

SyamimiNazifa said...

sometimes blog is the best way to spill out our feelings kan ? :)

hainom OKje said...

Ikhlas tak ikhlas kita ngan Allah je yg tau... tapi kadang tu terpancar jugak kat mukakan!!!

Misz Mieza said...

Pedulikan penilaian orang lain terhadap kita.. Hanya kita tau siapa diri kita & apa yang ada dalam hati kita.. =)

Ammar Aliff said...

Salam perkenalan !
Visit & Follow my blog --> www.ammaraliff.blogspot.com

9n0L4 said...

hanye kite aje tahu ikhlas nye kite. dan pasti, Allah juge tahu. :)

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH