Nur Atirah

Sunday, 16 December 2012

SAH , pemalas !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


haa , sape pemalas ni ? sape lagi kalau bukan tira . haha . gila ke ape cakap diri sendiri camtu . ehh , memang terbukti taw . hehe . nak tira tunjukkan evidence ? meh tengok bawah .


haaa , amik kaw . gedabak tira tunjuk bukti . reasonable assurance tak ?? haha , dah masuk topic audit plak . hehe . tengok2 . bulan lepas punye entry . sikit gilaaa . kalau ye pon , sekurang2 nya mesti ada dalam 30entry ke . yela , satu hari satu entry . ni nak sampai 10 pon tak sampai .


ni ke nak dikatakan blogger ? blogger ke aku ni ? aishh , kalau berterusan macam ni , mau tak payah berblog lagi . tade dah nak kenal dengan kawan alam maya ni . tak best ! kawan alam maya ni kadang2 seronok taw . haa, korang yang blogger tu , betul tak cakap tira ? hehe . lepas ni azam , nak cari masa update jeee  . haha . tengok la boleh ke tak .


sekian ...


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

Cik Amal said...

same macam kita lah..haha

Princess Syazliyana said...

wow! haha biasa la tuu.. lama2 nnt rajin la :D gdluck! hihi

SyamimiNazifa said...

samalah kita -,-

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH