Nur Atirah

Sunday, 16 December 2012

tak bisa memilihmu .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu, 
Dalam ruang dan waktu, 
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu, 
Resahku tanpa hadirmu, 
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya 

Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah 
Darimu, Dan hadirnya menyentuh hatiku, 
Ku cintainya, 
Hatiku pun inginkannya, 
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu 

Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku 

C/O 
Maaf ku tak bisa memilih dirimu 
Karena kuterhanyut mencintai dia 
Inilah salahku yang memberi ruang 
Didalam hatiku tuk mencintainya... 

(Terhanyut jiwa ini, terjatuh dihatinya)



tetiba hari ni terdengar lak lagu ni setelah sekian lama tak dengar . kalau dulu , wajib ada kot dalam hp . yelah , dulu kan aku suka lagu jiwang2 macam ni . layan feeling la kata kan . haha . dengan sapa ? ntahh , ta nak ingat . grrr


thennnn , sekarang , sentap plak dengan bait2 lirik lagu ni . " Hingga runtuh setiaku kepada dirimu" . aishh , nak cakap benda lama ke ? aku tengok dia pon dah boleh terima . no call or mcj dari dia lagi . salah aku ke ? no , aku yang nak benda ni jadi cm ni kan . dan sekarang terima lah . 


sekiann ..




Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH