Nur Atirah

 Banner

Sunday 16 December 2012

kesibukan melanda fikiran .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


tett , hahaha , actually nak merapu je dalam entry ni . sebab kesian sangat tengok blog ni tak berupdate . dan bukan salah aku , sebab memang tade mase langsung nak berblog . aku makin jadi tak aktif plak . lagi2 nak final ni .

dan minggu depan minggu terakhir belajar . dengan syllabus yg aku rase mcm belom abis lecture lagi , terkejar2 plak dengan kelas tambahan + assignment + kuiz + common test dan sebagainyaaaa . dan yang buat aku sikit memberontak bila hari jumaat yang sepatutnya tak da kelas , diganti dengan kelas2 yang tak sepatutnya ada ..


warghhhhh , dah la khamis class pack gila . dari 8.30pagi sampai 10.30 malam ! pengsan sape yang tak kuat tu . haha . tapi setakat ni aku pon belom pengsan lagi lahh . so this meansssss aku KUAT ! haha . perasan disitu . erkp , whatever.


kesibukan melanda fikiran . nak stress pon buat ape , lumrah seorang mahasiswi . wahh , baru aku sedar banyak2 yang aku ni mahasiswi rupenye . haha . dok belajar , test , belajar , test , akhirnya dapat resulttt . gempak tu takpe lah jugak . kalau tak , fuhh , menangis wehh .

 tapi tapi tapi , actually ada satu benda yang sepatutnya aku shae kat sini and jadikan kenangan dalam blog ni . tapi , nantilah aku update ookeyyy . sekarang nak ucap GOOD BYE .



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

No comments:

 Banner
COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH