Nur Atirah

Saturday, 18 August 2012

RAMADHAN 29 : SALAM AIDILFITRI PADA SEMUA

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !


arghh , penat ! dari pagi macam2 benda dah buat . nasib baik adik2 ade tolong . rajin gak adik2 tira taw . hehe . sekarang curik masa kejap nak update . taip laju2 . lepas ni kene sambung tolong masak balik . korang da masak ke ? ape persiapan untuk esok ? huhu .


dikesempatan ni , tira nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI untuk semua . wan , mak , adik2 , kawan-2 , dan rakan2 blogger semua yang menyambut hari yang bahagia ni . ampun dan maaf tira pinta dari korang semua .


tak lupa jugak buat ayah yang jauh dimata . walaupun kita tak dapat raya same , tapi akak dan adik2 harapkan ayah bahagia menyambut ketibaaan bulan syawal ni . insyaallah kalau diberi kesempatan , akak datang raya rumah ayah oke :)


kepada kawan2 yang lain , kalau tau rumah tira , boleh la datang . hehe . boleh rapat2 lagi kan . tira seronok dapat kenal dengan rakan-2 blogger lain walaupun dalam dunia maya ni je . banyak benda yang tira dapat . SALAM AIDILFITRI YE . :)


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH