Nur Atirah

Wednesday, 15 August 2012

RAMADHAN 26 : OH NASIK LEMAKKK !

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !


CURRENTLY COOKING NASI LEMAK ! . argghhh , akhirnya dapat  gak nak masak nasik lemak . haha . ingatkan nak masak semalam . tapi tak jadi pulak . masak untuk adik2 , wan dan mak . hope diorang suke . tapi rase kurang sikit . sebab ape ? sebab adik yang kecik takde . die berbuka kat sekolahh .


takpe2 , tinggalkan sikit untuk dia . anda mau ?? hehe . meh la datang rumah . muehehe . tira tetibe pulak teringin nak makan nasi lemak . entahhh !! tak tau kenapa . tu yang buat tu . sambal nye tira buat sambal sotong . hari ni korang berbuka ape ? post tira sikit bolehhh ?? ^,^


gambar ni curik mr. google jep . haha

slurrppp !!

tambah dengan air 
COCA COLA

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

PENANGGUHAN GA

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !


oke , alhamdulillah , kite da smpai ke ramadhan yang ke 26 . tapi walau bagai mana pon , tira pon sedey jugak sebab ramadhan nak pergi kan , bulan yang mulia ni . so , sebenarnye tira nak bagi tau something . setelah difikir2 semula , tira nak postpone dulu ga tira yang hari tu . SINI .


tira ambil kirra respond dari blogger2 lain yang kate nye sibok skit nak dekat raye ni . so , takde mase nak promote GA tu nanti . so , tira amik keputusan untuk tangguh dulu . then mungkin lepas raye kot baru tira aktifkan GA tu .


senarai peserta yang dah join , tira belom publish lagi . then , tunggu aktif semula baru tira publish oke . SELAMAT HARI RAYA :) . SINI .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH