Nur Atirah

Saturday, 12 October 2013

Hanya kerana ROKOK !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


okey , ni cite petang tadi lah eah . masa tira nak pergi jogging dengan adik2 . almaklum biasa budak2 kampung , bilah dah petang je , buat ronda tanpa gaji . meround satu kampung ni haa . baru je lekuar dari pintu pagar rumah , terserempak pulak dengan kawan sekolah dulu . tira tahan dia .

Safarizam namanya . niat tira nak tanya dia , ade bola tampar ke tidak . sebab tira nak pinjam untuk cuti ni . nak buat latihan sendiri . kat belakang dia tu , ade budak laki sorang . bawah kitorang setahun . MasyaAllah . bila dah terkerling sekali tu , sungguh tira tak pandang dah dia .

dalam hati , kerana rokok semata-mata . bibir da hitam . nak pulak cakap dengan tira . memang tira tak pandang lah . bukan ape . tira memang tak suka laki merokok . dah ler tira ni semput . tapi dah terang2 merokok tu tak bagus . ape , rumah dia takde cermin ke nak tengok bibir dia yang hitam tu . grrr .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

Chot said...

eheh,..marahnya...
entahlah yg suka dibazirkan sgt duit dgn rokok tu...hurmm

ikhwan yusuff said...

bahaya kesan rokok tu kan tira..biasalah manusia kalau dah ketagih tak leh nak cakap apa..

Khir Khalid said...

X payahlah nk merokok2 lagi sekarng kan.. harga pun mahal, bahayakan kesihatan pulak. Membazir je. :)

cweet pinky said...

ish , tak baik la tira....dah dia nak merokok , nak buat macam mana..jangan la sampai pandang dye jelik macam tuh, mana la taw yang baca entri tirah nih , ayah dia merokok ker , abg dye merokok ker.... anggap biasa je....kalaw ade peluang , nasihat... kalau taknak dengar , terpulang kat dye la...

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH