Nur Atirah

Friday, 22 February 2013

Selesai sudah satu tanggungjawab

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


penat dan letih . fuuu , gase macam tak terangkat kaki ni ha . ngensot jee kalau nak g mana2 . kihkih . *cite tipu . lalala~

hee , pagi tadi bawak mak pegi bank . kad bank mak dah tak boleh guna , so kena tuka baru . naseb baik senang je tadi . bila cakap kat wan , alhamdulillah naseb baik senang je . yela , mak dah la susah nk jalan . kadang2 pegawai bank ni byk songeh plak . itulah , inilah . wan kate , dah buat suma senang , nak bawak mak ni yang susah .

mak kan susah jalan . so nak harapkan adik2 , diorang semua sekolah . nak tunggu cuti , sabtu ahad mana ade bank bukak . sementara tira tak balik melaka lagi , tira tolong la mak . kan senang . hehe . dah selesai singgah plak kedai . beli periuk belanga suma . HAHA . keje wan tira .

sampai umah tengok adik2 dah balik . tira terus masak . sardin je pon . tak sempat beli ikan tadi . haha . adik2 dah mengadu lapar . habis masak , makan . baru sekarang dapat rehat . selesai satu tanggungjawab . now , nak relaxkan badan . BABAI .




Jari Menaip ,
Nur Atirah .

No comments:

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH