Nur Atirah

Friday, 3 August 2012

RAMADHAN 14 : ALHAMDULILLAH .

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !



pertama sekali tira nak cakap alhamdulillah . syukur padaMU YaAllah . seperti yang tira cakap semalam , SINI , keputusan exam tira keluar hari ni . semuanya dah terbongkar sudahh . hehe . lega . syukurrr .


haa , itu lah hasil daripada usaha tira untuk semester kedua ni . alhamdulillah . takde repeat paper . dan puas hati sikit dengan result tu berbanding semester lepas . hee , tapi kalau tengok , BEL tira C . huuu , tira lemah sikit dengan subjek tu .


tapi ape2 pon , tira nak ucap terima kasih pada makk , ayah , adik2 , lecturer , kawan2 , dan semua yang bagi semangat kat tira . MUUAHH . 



p/s : ade sape2 nak belanje tira tak ?
hehe
^,^

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

9 comments:

kechixx hussain said...

wahhh...congract..gudlark untuk sem 3;)

Riswin Zahari said...

Tahniah tira.. u can do better thn this.. =)

cynta ieda said...

tahniah....stdy rajin2..hee....

cincin permata said...

@kechixx hussain

tq :)

cincin permata said...

@Riswin Zahari

insyaallahh . :) tq

cincin permata said...

@cynta ieda

terima ksih

SyamimiNazifa said...

tahniah ;D

Sally Yatiey said...

Wah..Tahniah :D hee

Emy Ellyana said...

tahniah sis. .gidluck for sem3

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH