Nur Atirah

Thursday, 2 August 2012

RAMADHAN 13 : SEMUANYA AKAN TERBONGKAR ESOK .

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !


ape yang terbongkar ? apa masalah nya ? haa , ini mungkin satu pertanyaan bagi korang . hehe . sebenarnya esok adelah hari penentuan bagi pelajar2 ijazah UiTM . untuk ape ? haaa , esok result keluar !!



haa , see ? esok , jam 9.00 pagi , tira akan dapat result untuk semester kedua . segala usaha tira dah buat bagi mendapat result yang baik . kita tunggu esokkk . hehe .


mungkin ade kawan2 yang lain same cam tira gak . anyone uitm student ?? risau tak ?? emm , entah kenapa perasaan tira kali ni berlainan dengan semester 1 dulu . nak dapat result ,2 3 hari sebelum tu dah berdebar2 , risau sangat . tapi kali ni ? tira rase macam takde pape plak . mungkin sebab keberkatan bulan ramadhan ni kot yang buat tira tenang .. 


hem , apepon , tira terima je result tira esok . nak tau macam mane ? tunggu entry tira esok ok ! hehe . jujur , mase sem satu , pointer tira just 3.08 je . mase tu tira stress jugak , tapi alhamdulillah , tira tenang , terima je . hemmm ,  mintak2 result esok boleh cover semester satu punye pointer . :))


SINI

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

Spongebob Eyraaaa said...

Good luck.

Miss M said...

Hi, sye pun student uitm.. bdak 1st year, bsok rsult sem2 kluar. Fuhh, debor nih.. Anyway, gudluck!

SyamimiNazifa said...

goodluck xD

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH