Nur Atirah

Monday, 20 August 2012

bila orang Pahang datang Negeri Sembilan.

Assalamualaikum .
Salam  Syawal  !


penat giler2 . nak tercabut tangan ni kek basoh pinggan je . hhehe , bak kate maklong tira , sudah2 la tu basuh pinggan . pegi keluar berjalan . haha . semalam hari pertama raye lagi lahh , plus dengan tangan yang seliuh . haduiiii , rase macam nak menangis .


tapi pgi tadi tibe2 plak tangan ni da ok . boleh lah wat keje dengan senang nye . heee . dan hari ni sedare dari pahang datang . ade sorang pakcik tu tira panggil dia paklong . mase on the way ke sini , anak nya tanya .

Anak : bah , jauh lagi ke abah ?

Ayah : ehh , jauhh , kan n9 , ni baru satu , tinggal lagi lapan !

Anak : erk ?   =,=

sakit perut gak tira gelak bila paklong tu cerita . macam2 dia buat lawak . lawak yang tdi tu yang tak bley than . haha . kesian anaknya dipermainkan ayahnya sendiri .



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

IZZATI MUSTAFA said...

selamat hri raya :-D

cik abbit said...

SELAMAT HARI RAYA =D

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH