Nur Atirah

 Banner

Friday 19 October 2012

biar dia menyangka .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



its that you ? for me , YES ! its that me . this is who i am . sorry , i cant be perfect .

pada saya , biar dia salah sangka 
pada saya , biar dia salah menduga
pada saya , biar dia salah anggap ,
daripada mengharapkan kebaikan .
kalaudia ikhlas , dia terima saya seadanya .
daripada mengharapkan seorang yang baik dan sempurna .
biar dia berkata ,
biarkan dia tau saya lemah .
biarkan dia tahu saya juga punyai masa lalu .
yang tak perlu diceritakan semuanya .
kerna saya juga berhak membuat keputusan 
agar tidak rasa tertipu dan menyesal kelak .







~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

N.N said...

tapi jgn biarkan dia salah sangka :)

 Banner
COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH