Nur Atirah

Sunday, 25 November 2012

Cafe Cinta - baju melayu bertemu baju kurung

Assalamualaikum .
Apa Khabar !



hari ni tira pergi satu forum yang agak menarik dan memang menarik bagi tira . tajuk pon dah cantik . CAFE CINTA . macam mana nak bercinta . wahh , kalau anak muda sekarang memang suka bab2 cinta ni . betul tak betul tak ? jujur taw . hehe .


haa , menarikkan poster tuh ? warna pink lagi tuh . tapi tira peminat tegar hijau . huhu . emm , seronok dapat tengok ustaz , ustazah tu berforum . pandai gak mereka buat lawak . salute lahh .


dah nama pon cafe cinta , mestilah cerita pasal cinta kan . tambah2 pasal kawin muda . aaa , terasa macam nak kawin . haha . tapi apekan daya , belajar pon tak habis lagi . plus dengan tentangan dari orang tua . fuhh , indah tapi sakit sikit .




malas nk komen panjang .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

6 comments:

cweet pinky said...

amboi3 . excited ek ?? hehehe !

cweet pinky said...

amboi3 . excited ek ?? hehehe !

Cik Arina said...

erm mesti banyk ilmu yg dptkn =) wah seronok =)

teratai said...

Betul tu....belajar bcinta menurut Islam baru ada kemanisannya!

Eiqa Almond said...

siapa tak suka kan.?? haha
betol2x apakan daya belajar pun tak habis lagi..huuuhu
Best laa tajuk forum tu.. :D

vidalsisah said...

Senang tgk anak2 muda zaman skarang join program2 cenggitu, tentu byk ilmu yg boleh diguna pakai kan. Syabas!

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH