Nur Atirah

Friday, 8 February 2013

be forever

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


baru pulang dari air kuning . hmm , masalah satu tu dah settle ! yihuu . gembira la jugak . tapi hujan tau tadi . habis basah kuyup . now , tira cuma berharap satu la . agar tira tak berperangai macam dulu dah . hmm , harap yang terbaik untuk kitorang :)
malam ni makdak suruh tira tolong dia kat kedai . tira serba salah plak kalau nak menolak . dia plak kata bawak moto die balik . ta mau lah tira . malas bawak moto dia . nanti tira try ajak ujang . tira dah cakap kat ujang tadi . hmm , ta tau lah dia nak ke tak . tengok je la kunk .
tadi lepas amik cekmi dari tusyen , ingat nak terus balik , tapi mak dia lak soh tunggu . makan mee dulu . tira cakap ngn cekmi "macam bakal menantu kesayangan tak ?" huahuahua . lawak lah . tira dah bese dah ngn mak dia tu . macam kawan2 je . haha , entahlah , dah biasa ngn family diowang . 

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

5 comments:

QasehnyaRania said...

jom join segmn ni nak
http://lobaksusue.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

el said...

air kuning tu kt mn tira...tepen ke?

Nur Atira said...

@el hee , dekat n9 el . wah , entry lama ni . stalk yee . kihkih

eB said...

taiping yer?
slm knl :)

nini said...

bestnya dah rapat camtu...so bila lagi...hehe

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH