Nur Atirah

Friday, 26 April 2013

Game bola Jaring antara blok

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


hoyeahhh, penat sungguh sekarang . muahaha . hari ni kampung tira ade buat game bola jaring antara blok . so , kesemuanya ade 4blok. Blok A, Blok B, Blok C lama, Blok C baru . tira main game wakil C baru . kalau dulu , C baru ngn C lama gabung je. tapi ni diorang nak beradu tenaga plak memasing .


hmm , cuti tira ni tade la habis gitu je . ade jugak layan kan diri bersukan dengan orang sekampung . ye dokk . seronok sangat . :D *jejoget* hehe


posing lu haha

posisi? Center. walaweh .


pkol 2.30 da kena trun padang . panas sioott . macam nak lawan negeri plak . haha . satu yang tira tade kuasa nak tegur , makcik2 ni main tak nak warming up dulu. kok ado yang terseliuh kunk , sapo nak jawabb ?? haa , da kua da nogori den . haha . tapi tira ajak sape yang sporting, yg boleh dengar cakap jela g warming up ngn tira .biasa la kan . den ni budak2 yo laie .

first game, tengah2 panas woo . tira pakai jersi kuning . keliru dengan jersi , g pass bola kat pihak lawan . adoi , kena marah .haha . maap cikk . otak biul . *pass bola kat jersi hijau . gua kan suka hijau . weeng .

ni first game .

dan akhirnyaa . kami menang . hoyeahh . penat taw . esok ade program lain kat dewan . yihuuu . nak join, nak join . :)




Jari Menaip ,
Nur Atirah .

3 comments:

Lissa LaLissa said...

bestnya main bole jaring.. hehe lisssa x pandai.. hihihi

combi said...

bestnyeee..last men bola jaring mase skolah rendah..hahaa

luqman zakaria said...

wah..best ah ade aktiviti..hehe

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH