Nur Atirah

Sunday, 23 June 2013

gua main ragbi .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


em , hoyeah , sekarang dah ade kat melaka . balikk tadi mail anta kan . yang tira nak cakap kat sini , ade ke patut die kate tira main ragbi ? wahh , kelakar ke ? tak kan . siottt die tuuu .

tira mintak la anta g melaka sentral jap . sebab tira nak beli brooch . hahaha . brooch kat situ je yang tira suka . then , biase lah , orang ramai . tira jalan je macam biase . alih2 , die kate tira ni jalan direct je . tak bg laluan kat orang lain . macam main ragbi ! 


woii , sentap sikit kat situ . tapi tade pe pon sebenarnye . haha . lepas tu , jalan je pelahan2 . bila tira dah leka balik , tira terbuat balik benda same . wahaha . kelakar bila pk balik . sengal gak die tu . kwang asam tol cakap tira camtu .. cett !


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

Isabel Diaz said...

Hahaha.. Samalah.. Saya jalan direct jer.. Tak bagi pun owg lalu.. Owg yang terpaksa bagi laluan.. Hihi..

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH