Nur Atirah

Thursday, 25 July 2013

bila hati dah lega

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


hmm , lega bilah dah luahkan . betulkan ? tira tak bermaskud kan yang tira permain kan dia . tapi tira dah mula sedar . tira tak boleh takde Mr.Crush . dia tolong tira mase susah dan senang . die je paham tira . keadaan tira . not anyone else . and no you , Mr.Simple .

rase lemah sangat bila peristiwa tu berlaku dulu . nak dapatkan kepercayaan dia balik , susah ! tapi tira tau jauh sudut hati die , die masih sayang . die sangat setia . tira hargai tu . dan kepada Mr.Simple , as you said , now , u r forever alone . no no no . suatu hari u akan jumpa yang sama macam awak .


mungkin dulu aku pernah jatuh , 
mungkin dulu aku pernah beralih arah , 
namun kini , hanya kau satu didepan ,
membimbing  dan  pembakar semangat .
tiada lagi yang kedua .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

No comments:

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH