Nur Atirah

Monday, 15 July 2013

dah pulang ! yeahhh .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

haii , dengan ini , saya , Nur Atirah ingin memaklumkan , bahawasanya saya sudah pulang ke rumahh . hoyeahhhhhh !! semester break dah bermulaa . hoyeahhhh !! nampak tak kegembiraan yang melampau2 lampau disitu ? haha . ayat nak hiperbola plak kan . *apeguakesah.

lepas ni sahur , buka , tgk tv , terawih , dan ape2 lagi lahh , sume nye kat rumahh . suka nya . suka nya . suka nya . hihihi . actually tira baru je sampai ni . ade mase sikit ni , lepaskan rindu berblogging . yelahh , dah tiga minggu g perang . senjata dah fully utilize dah . hehe :)


perang dengan pen dan kertas . detik dan waktu . kini , aku bebasssss ! alhamdulillah , tamat 2 tahun pengajian tira . now tinggal lag dua tahun . seronok nya dapat bachelor in accounting :) bila dah kerja , dapat belanja adik2 . tunggu eah korang :)

sekarang , tira nak  blogwalking kejap . saja nak tengok kawan2 yang lain . tatata . salam ^,^


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

4 comments:

combi said...

untung laaaaa...hhuuuuu..combi kne wat short sem

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

best kn dpt ccuti sem..hehe..slmt brpuasa:-)

Isabel Diaz said...

jelesnya.. saya lama g baru bleh balik..

ina said...

eh sama la..ina pun cuti sem jgk..baru lps abis final ari tu..jemput singgah ye..

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH