Nur Atirah

Wednesday, 24 July 2013

gonna miss you .

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


hmm , dalam hati sebenarnye sedeyh . entah , ta tau kenapa . awak semua pernah kena marah ? ehh , bukam marah , cuma kena tegur . "awak ni selalu macam ni!" . haha , actually , tanda seru ni tade pon . saje mark up supaya ada antonasi kat situ .

sedih lah . sedih lah . huh , gedik plak tira nih . haha . mana tak nya . Mr.Crush nak g kelantan . ade pertandingan kompang .tak dapat lah bertemu untuk beberapa hari ni . ishh , jangan pk bukan2 . tira bertemu bukan nak dating !

nak katakan tiap hari jugak , kami tuka2 makanan untuk berbuka . kadang2 , dia yang hantar g rumah tira . kadang2 , turn tira pulakk . so , jumpa sekejap mase tuka makanan tu pon dah memadai bagi tira . hmm . 

tadii , tira keluar same2 g gemas . dia bawa adik dia dan adik tira sekali untuk g bank . hee , adik kami sebaya dan satu kelas . masing2 nak pergi seminar . sebab tu lah nak keluar duet . tira teman jek . kesian dia . dari pagi keluar tade rehat sebenarnya .

msa bawa kereta , sibuk mengantuk . tira nasihat , sabar , tahan sikit je lagi ! ngantuk , ngantuk jugak , tapi bila ajak p bazar ramadhan , segar aje ! hehe . ape lahh . start nak bawk kereta , nampak die menguap . hehe . 

hmm , malam ni die nak berangkat dah . bye bye Mr. Crush .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

No comments:

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH