Nur Atirah

Sunday, 15 September 2013

sedap gilerrrr

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

pakcik baru je sampai petang tadi dengan family die . disebabkan hari ni ade kenduri kat rumah jiran , so , tak masak lah . malam ni tadi nak makan malam , makcik masak sambal sardin . tira tolong la sikit2 kan .

time makan , makan ramai2 . dah sudah makan adik laki tira tanya "sardin ni masak ape kak ? masak sambal eh ?"

"a'ah kenapa?"

"sedap gilerrr!"

dalam hati , kwang asam kau dik . selalu den masak takde plak kau nak puji macam ni . arghhh . jeles . HAHA



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

mimi zakaria said...

ramai kn org suka sardin , cam sy tak minat makan sardin dgn nasik , mcm tak ngam kat tekak nie bila lauk sardin bersatu dgn nasik . tak lalu sgt2 nak makan . tapi kalau kuih muih inti sardin sy suka , hehe

Isabel Diaz said...

Mungkin dia kelaparan kot sebab tu dye perasan masakan sis sedap. Hihi.

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH