Nur Atirah

Wednesday, 2 October 2013

lebam yang tak dikenal pasti

Assalamualaikum .
Apa Khabar !

dah dua hari ade lagi kesan nye . entah lahh , tira pon tak tau kenapa . tetibe je ade . dekat dekat siku . so, tira name kan lebam tak pasal2 . hehe .

nak kata sakit , takde pulak . tapi lebam nye memanjang . nak kasi tunjuk , tidak bisaaaa . hehe. aurat ! tengok lah , due tige hari lagi . mana tau hilang plak kan .


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

5 comments:

Chot said...

Kena gigit hant* mungkin???

Hafiza AizZawa said...

tak th la lebam jenis aper yer..

sitisu said...

ow..kadang-kadang pun sy kene cm tu jgk, tp kjap je lebam cm tu..apa2 pun kene tunggu dan lihat k..jgn rsau awk..

misz sheyla said...

Terlanggar pape kot..huhu

Liza Izara Fazriel Fahmi said...

kdg2 kita tak sedar pernah terlanggar something ke apa.. mcm sy jugak.. tetiba da lebam haha

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH