Nur Atirah

Friday, 3 February 2012

Tahniah Kawan !!

Assalamualaikum ..
apa khabar kawan-kawan ??

macam biasalah , hope sume sihat ye .. alhamdulillah tira pun sihat jugak mcm korang . hehe . ape yang tira nak kongsi hari ni adalah satu berita gembira yang bru je tira dapat ta tadi , kawan tira pun dapat biasiswa tajaan JPA !!


wahhh , tahniah tahniah kepada Fatin Zuhra Binti Zainal Abiden . hehe , sebelum ni dia dapat biasiswa tajaan Bank Rakyat . macam2 kene buat , g camping lah , itu lah , inilah .. aleh2 tak payah nak p camping lagi .. hehe . tira pon tumpang gembira la kan . hehe . tadi pon terkejut gak tgok dia call .

"iraa , kte dapat JPA !!"

wahh , bukan men seronok lagi suara dia . dia kate JPA call dia mse dalam bas on the nak p camping . dapat je berita tuh , hati pon da suke , tak nak  p camping !! fatin pon terus je turun kat Simpang Renggam . hehe . fatin fatin . kelakar . tapi pe2 on . tahniahhhhhh !!


**nota kecil : byk2 kawan tira , fatin sorang je pggil tira dgn pggilan "ira" .. :)

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

fatinzuhra said...

heyyy. ira thank you <3

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH