Nur Atirah

Sunday, 18 March 2012

Segmen Mari Berkawan + Follow By Cik Fiza

Assalamualaikum .



wahh , menarik segmen ni . tu yang tira dok usha2 nak join tuh . muehehe . oke tira suka berblogging kerana daripada berblog ni lah tira dapat buat macam2 . dapat kenal ramai kawan , dapat meluahkan ape saje yang tersirat di hati . dah macam diary pulak kan . tapi tak delah ke arah itu sanagt . sebab kalau orang lain bace pon , lame2 meluat jugak . ye dok . hehe . oke , jom lah jadi teman tira ye .

tira tag : awak , awak , awak .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

5 comments:

CiK FizA said...

Salam~
Tengs ek sudi join segmen Cik Fiza ~ ^^

Nie link senarai nama bloggers yg join segmen yg sama. Jum terjah ! Hikhik :DD

LINK ::http://ulatcomeywarnawarni.blogspot.com/2012/03/senarai-nama-blogger-segmen-mari.html

Btw, hepy blogging ya ! :DD

fera said...

haiiiiiii.. terjah sini dan follow ~

salam perkenalan

Pena Lusuh said...

hai..dari segmen yang sama..salam perkenalan..done follow u here

Pena Lusuh said...

jom terjah sini.. http://afiahani.blogspot.com/

lydia mustafar said...

yuk terjah sini.. done following u..dr group yg same.. :)

http://loveistiqamah.blogspot.com/

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH