Nur Atirah

 Banner

Wednesday 2 May 2012

pandanglah wanita dengan mata hati .

Assalamualaikum .



bila saya dah start suka dekat awak , baru awak cakap awak anggap saya kawan ...
bila saya dah start sayang pada awak , baru awak cakap kita just kawan je ..
sekarang saya dah paham kenapa Allah letakkan garis panduan dalam hubungan sesama muslimin dan muslimat ...
sebab Allah taknak saya dan perempuan lain terluka kerana wanita hanya punya satu cintaa ...


HATI WANITA
hati wanita bagai sekuntum bunga yang mudah layu jika tidak dijaga ,, dibelai ..
maka , jagaah bunga itu , agar tidak mudah layu . :)

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

Masya said...

betul tu.... mendalam maksudnya...

missina said...

hati pompuan ni mudah tersentuh,,,senang jugk terluka,,hermm

 Banner
COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH