Nur Atirah

 Banner

Friday 27 July 2012

Review Dan Menang SamsuNG Galaxy Note !

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !




click sini untuk join 
>JOIN<

bismilllahirahmanirrahim .. tira nak join satu contest yang amat menarik bagi tira . sebelum tu , tira nak bg perkenalkan penganjur dan penaja yang menjayakan contest ni .



Penganjur : AzwanAnuar.com
Penaja Utama : faceboutique.com.my
Penaja Bersama : hairlosstreatment-tips.com


oke , dan ape yang lebih menarik lagi , hadiah yang ditawarkan juga sangat menarik , pasti korang nak join jugak :) . nak tau ape hadianya ?

Tempat Pertama : Sebuah Samsung Galaxy Note bernilai RM1,900 Sumbangan Faceboutique.com.myTempat Kedua : RM200 sumbangan AzwanAnuar.comTempat Ketiga : Rm100 sumbangan hairlosstreatment-tips.com


disini , tira nak menceritakan serba sedikit tentang faceboutique ni . faceboutique menjual fesyen2 tudung terkini dan baju2 muslimah dengan fesyen yang terkini yang mudah dibeli secara online . ape yang menarik bagi tira , para pelanggan akan mudah berkomunikasi dengan mereka SEBAB mereka menggunakan kelebihan e-commerce didalam aktiviti jual beli .


mungkin tira tidak pernah tau tentang faceboutique ni , tapi tira rase , ia sesuai untuk tira sebagaii pelajar nak menjimatkan mase daripada keluar nak beli tudung2 yang tira perlukan . malah , semua tudung yang ada , cantik dan mengikut trend terkini . 


so , ape yang kelebihan e-commerce ni ? uniknya faceboutique yang menggunakan platform e-commerce ni , ianya mudah untuk menguruskan produk , menguruskan pelanggan , menguruskan tempahan , merekod jualan dengan baik , dan lebih utama , mempunyai shopping cart .


Dengan menggunakan software ecommerce, admin boleh menguruskan maklumat produknya samada menambah deskripsi tentang produk atau lain-lain melalui admin panel. Tempahan dari pelanggan, admin dapat di rekodkan secara automatik di admin panel anda dan notifikasi akan di sampaikan ke email admin sendiri .

Dengan ecommerce, pelanggan boleh menggunakan Shopping Cart untuk memudahkan pembelian mereka. Dengan Shopping Cart anda lebih mudah untuk menguruskan diskaun atau kupon, kos penghantaran atau berat produk secara automatik.

haa , ape lagi , jom ekot tira join contest ni . hehe . tekan sini meh ! > SINI <


Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

azwan said...

terima kasih kerana join. boleh promote post ini. mana tahu referral tinggi dari blog ni boleh menjadi faktor menang Galaxy Note

 Banner
COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH