Nur Atirah

Friday, 17 August 2012

RAMADHAN 28 : ADA ORANG JELES .

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !


tira tak tau lah sama ada tajuk entry ni sesuai ke tak , tapi yang jelas , tira nak kategorikan dia ni sebagai orang yang jeles sebab pintu hati dia masih tertutup lagi . maybe . entah lah . tira tak tau dia sapa .  korang nak tau ? oke2 , dalam tengah hari tadi tira post satu artikel tentang Jarod Smith , seorang amarican yang masuk islam .


bace kat SINI , lepas tu tadi tira tengok comment , tira terkejut ada seorang comment yang agak tidak sopan sikit . 




ntah la , tak tau nak cakap ape .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

2 comments:

Pinky Aina said...

Sapa cakap kat kakak saya cmni. Esh nak kena ni :)

Afiq Din said...

die tkut la tu smpi pki anonymous

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH