Nur Atirah

Friday, 17 August 2012

RAMADHAN 28 : I LOVE YOU .

Assalamualaikum .
Salam Ramadhan !


entry ni special untuk orang yang tira sayang . amat-2 sayang . kenapa ? sebab hari ni hari yang special sikit . hari yang disambut sekali setahun . hehe .


HAPPY BIRTHDAY MAKKK !!


hari ni birthday mak tira . hehe . walaupun hidup ni ade suka dan duka , tapi hari ni hari suka untuk mak tira . so , bertambah special lagi bila dalam buan ramadhan ni kan . untungnya mak saya . hehe . tadi dah wish mak dah . salam , cium-2 pipi . mak senyum je . :)


makk , akak doakan mak sihat dalaman dan luaran . tak nak mak demam-2 ke ape . moga jugak mak panjang umur , murah rezeki kita sekeluarga . akak harap gak mak dapat pulih  walaupun sikit . mak dah banyak tanggung sakit . sakit yang tak nampak .


takpe , Insyaallah ade jalan penyelesaian nanti . akak janji akak belajar sungguh2 . dapat ubatkan mak lagi . walaupun dulu dah cuba banyak kali , kita tak boleh putus asa mak . biarkan orang yang buat kite tu tanggung dosa sendiri . mak memang kuat . I LOVE YOU MAKK .



Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

SyamimiNazifa said...

happy birthday to your mak .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH