Nur Atirah

Friday, 7 September 2012

AYUHH , KEMBALI KE SEKOLAHHH !

Assalamualaikum .
Apa Khabar !


currently 11.32pm . tinggal bape minit , bape saat je lagi 8.9.2012 menjelma . nanti kenalah ucapkan selamat tinggal kat hari ni . hehe . and welcome for tomorrow . haa , esok tira nak balik melaka dah . nak sekolahh ! hehe . kat SINI .


"Ayuh , kembali ke sekolah !" nyanyi siap rentak lagu dalam tv dulu . ingat lagi tak iklan tu ? hehe . tapi tira bukan ke sekolahh , tira ke U kesayangan tira tu , nun kat melaka . UiTM Bandaraya Melaka . heee , ayat 'nun' tu macam jauh sangat lak bunyinye . padahal dekat je . ngee~~


ada sapa-2 yang belajar kat sana ke ? sedara ke , sepupu sepapat ke ? adik ka ? bagi tau lahh . boleh kenal-2 . hehe . tak pun satu UiTM dengan tira , tapi kampus lain ? sapa-2 ? kita geng ! hehe . 


esok tira bertolak pagi-2 , naik bas lah kate kan . pergi sorang-2 je . cadangnye nak mohon kolej . itu pon kalau dapat , sebab intake baru kali ni ramai . tapi mencuba je , mana tahu ade rezeki . ye dok ? kalau tak dapat , terpaksa lah duduk kat apartment yayasan melaka (AYM) tu . yang semua dok panggil "ayam" tu .


kelakar kan ? elok2 ade nama sendiri , tapi dok gelar2 ayam . ape lahh . korang yang tak duduk melaka tu mesti tak tau kan ? hehe . meh tira tunjuk gambar dia .


tinggi woo 16 tingkat !

AYM !
haa , tu lah dia bangunan yang cantik , tersergam indah ! hehe . tapi mahal sikit dok kat sini . satu sem RM740 . kalau lah tira dapat  duduk kolej , just RM430 kot . camtu lah . murah sikit . hemm , tengok lah camne sok . ape pon doakan tira selamat pulang ya . taaaa ~

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

1 comment:

Si Matatajam said...

Gayanya akak tgk ayam tu.. Hi hi..tinggi sangat la...

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH