Nur Atirah

Wednesday, 17 October 2012

Andai Itu Takdirnya .

Assalamualaikum .


psssttt . tak tau nak mula macam mana sebenarnya . tapi yang penting , tira nak catatkan memori tu dalam entry ni . tak tau lah nak muntahkan semua ke ape , tapi apa yang terlintas , tira nak luahkan kat sini . yang tersirat dah tersurat ! itu yang pasti lah . kalau dah bersuara , ape tira rase tira cakap .


tadiiii , tira jumpa dia . sapa dia ? mestilah kawannn . hehe . bukan date , jumpa je . haha , boleh ke macam tu ? then , macam yang tira cakap tadi , apa yang tira nak bg tahu , dah pon bg tahu . tira tahu dulu tak patut tira mulakan . nyatakan , bagi tau . macam terlampau jujur . ye ke ? haha .


macam mana tira kenal dia , tahu nama dia . waktu dulu tu . semua masa dulu . nak kata series , entah lah . tapi masa tu memang suka . hihi . dalam entry blog jugak tira cakap . cakap sorang2 . tade sapa tahulah kata kan .  heee , tapi lama2 , bocor rahsia jugak . kantoi~~


series ! tak tentu arah jugak dulu . sebab ? dia depan mata kottt . nak alih mana mata tira ni . haha . alih punya alih , tetap curi pandang jugak . ngih ngih ngih . tapi dalam hati , gelisah sebenarnya . bak kata christina perri , " heart beat fast " la katekan . haha . kelakarkan . kalau nera plak , chorus dia tuh ! haa , first time dengar lagu tu , terus dengar tiap hari . mabuk eak ? haha


sekarang ? sekaranggg , sekaranggg , sekarang biasa saja ... tira yakin erti kawan lagi bermakna . soo , kita nak kawan dengan awakk . hehe . awak jangan marah kite taw . nanti kite sedey . hehe . lagi satu , awak jangan tak kawan kita lagi . lagi plus plus sedey kita nanti . hehe .
andai itu takdirnya . kita kan tetap kawan . kita da pesan kat awak kan . kalau suka kat seseorang , kenal dia betul2 , nama dia , tentang dia , keluarga dia , adik2 dia , kawan2 dia . serba serbi ! ini yang serius lah . kalau takat main2 tu , entah lahh . hehe . kita tak tau ...
okelahh , ta tau nak cakap . betullah kata dia . speechless .

Jari Menaip ,
Nur Atirah .

COPY RIGHT RESERVED 2013 . FULL EDITED BY NUR ATIRAH